måndag 31 augusti 2009

Läxor

Jag har tråkigt, och jag sitter och pluggar.. Har prov i djurkunskap imorn, och kom på för någon timme sen att jag har glömt typ hälften av informationen...Smart? Nej, inte dirket va...?

Just nu läser jag om grisar av olika slag.. Mycket intressant detta..:P Imornbitti blir det Djurhuset. Kommer alltså inte att göra provet förrän efter lunch imorn. *suck* Vill ju ha det avklarat så fort som möjligt ju! :P

Nu har jag en kamera också, så den här veckan kanske det kommer upp bilder på lite djut också :P Typ det belgiska jätten Axel eller dom söta lamorna. Eller varför inte några på ormarna, ödlorna, grodorna eller sköldpaddorna? haha, det finns en del att välja mellan..:P Kanske hinner ta någon bild på mina vänner också, vi får se. Dom är nog skyggare än alla ovan nämda djur tillsammans xD

Funderar på att gyma på onsdag också.. Kommer typ skämma ut mig totalt, men jag är iaf inte ensam. CArro och Frederic följer med också ;P Den sistnämda sitter i skrivande stund och terroriserar mig med vibbar på msn..Han har verkligen inget liv asså...:P

Imorn ska jag se Mr & Mrs Smith för första gången! ;D Haha efter eller vaaaad? ;) Ska bli kul :P

Nu ska jag fortsätta plugga lite, men skriver mer imorn eller så..:P
Puss o godnatt

Inga kommentarer: