onsdag 2 september 2009

Aktiv mattelektion och storslagna planer till helgen!

Hejsan :)
Idag drabbades fjärde raden i klassrummet av en skrattperiod. Raden kunde inte vara tyst. Jag refererar inte till raden som människor för då skulle jag behöva röja identiteter, och det känns onödigt. Det sitter fyra tjejer på den raden, och hon som sitter näst längst ut är kanibal, agar barn på en egenstartad skola för barn vars föräldrar vill att dom ska lära sig vett och etikett, och har två otama chinchillor. Dom andra tre är bara väldigt rädd för den här personen och kan inte sluta skratta för att allt hon försöker säga bara låter helt fel. Okej, det kanske inte är en högoddsare direkt, men jag kanske är en av dem... ;) Fyyyysatan vad kul vi hade! xD Matte är väääldigt överskattat...-.- ;D

Nu sitter jag och lyssnar på twilight-relaterad musik och längtar (för och främst till på lördag) till på måndag när jag äntligen får börja läsa Twilight!! :D Inte Om jag kunde drömma nu då alltså, utan TWILIGHT! :D Ska bli sååå kul! :D Sen längtar jag ju fortfarande till den 20 november, men det är så långt dit att det bara blir jobbigt attlängta till det än så länge. ;P

Vet inte om jag har sagt det tidigare, men jag kommer att gå på Sommarkrysset på lördag tillslut iaf. Omständigheterna är förjävliga eftersom att en av mina bästa vänner är ledsen och det önskar jag henne verkligen inte (!), men för min egen del (om det är okej att vara aningen ego här nu?) är jag glad. Det kommer bli så galet roligt! :D Och sen filmmaraton på natten mellan lördag och söndag! ;) Och sen eventuellt tillbaka till Grönan igen på söndagen (om vi orkar). Haha, den här helgen kommer bli GRYM! ;D Känns bra att få träffa Annika igen också..<3>

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på.. Tror jag lägger mig och läser lite nu eller nåt. Vill ju läsa klart Morden i Oxford ju! :P

Puss

Inga kommentarer: