lördag 12 december 2009

Im alive! ;)

Haha. Det finns ingen ursäkt. Det gör verkligen inte det. Så jag skiter helt enkelt att be om ursäkt.

Mycket har hänt sen sist. Och jag tänker inte skriva om något av det. Eller joo. Jag tänker säga att jag är så sjukt göad over att Erik Grönwall vann igår! Har valet att han ska vinna sedan ha sjöng 18 and life på sin audition i Sthlm. Han stack liksom ut redan då. Han är en klass försig. Så är det bara. Han har liksom seglat igenom den här säsongen i 1a Klass, medan alla andra fått trängas i 2a. Och vissa till och med fått gömma sig på toaletterna. Stackarna... ;)

Åh herregud! Snart är det jul också! Vet ni hur många julklappar jag har köpt? Inte? Nej, det förstår jag.. :P En. En enda. Varken mer eller mindre. Inta bra. Inte bra alls.

På fredag slutar jag. Då är första terminen av gymnasiet officiellt över. Det känns bra. Men det är trist att Carro lämnar oss. Hon är liksom en del av allt. Liksom. Vi kommer sakna dig, tjejen! :-) <3

Som sagt, så har mycket förändrast. Relationer har ändrats, för att sedan ändras tillbaka. Betygen i olika ämnen har gått upp och ner, precis som humöret. Har varit rätt låg den sista tiden, men jag vet inte varför. Menmen. Man har sånna perioder ibland, right? :) Hoppas det går över snart bara... Hatar att vara såhär.

Skulle ha stannat i Örebro igår och kommit hem idag istället egentligen. Det var en fest hemma hos Peter som jag skulle varit med på, men kände att jag inte ville.. Varför vet jag inte. Det var ara en magkänsla jag hade... Lär väl få höra om hur det var när jag kommer till skolan igen på tisdag :P

På måndag smäller det! Det 8/11 skulle jag och mamma gått på Winnerbäcks spelning på Annexet i Sthlm, men den blev framflyttad till den 14/12 ist. och det är nu på måndag!! :D:D Jag har längtat efter den här konserten i TVÅ ÅR! Och nuså. Nu ÄNTLIGEN! :D Haha. Lovar att skriva om den senare under veckan, om jag kommer ihåg.. (a)

Träffade Måns för en vecka sen också! :D Det var Julkonsert i Norrköping, och jag och Elin var på plats! Träffade Rebecca o Deniese också! :D Sjuuukt länge sen jag träffade dom nu! Men nu så! ;) Vi hade superkul, men nu är det nog rätt länge kvar tills men träffar dom, och alla andra tjejer också igen...och så Måns också, självklart.. Han ska ju vara programledare för Melodifestivalen, så kanske åker upp på genrepet eller nåt. Vi får se hur det blir :)

Om en vecka ska jag träffa Issa! :D<3>

Nu ska jag hitta på nåt annat. Ha det bra, så skriver jag kanske senare. Annars hörs vi nån anna dag :)

Kram

Inga kommentarer: