torsdag 31 december 2009

Nyårsspecial :)

Hej! =D

Nyårsafton idag, och det är därför jag skriver. Tänker lägga ner den här bloggen ganska snart eftersom jag inte skriver i den. Jag kanske öppnar en ny någon annanstans, men då säger jag till :)

Tänkte bara passa på att tacka alla underbara och fantastiska människor jag har träffat under 2009 och alla de som jag har kännt sen tidigare och fortsatt att umgås med. Så TACK.

2009 har på många sätt varit ett mycket bra år. Jag har gjort en massa saker i år som jag velat göra länge. Den här sommaren har varit den absolut bästa sommaren i mitt 16åriga liv, och det finns många att tacka för det, men jag nämner inga namn och riskerar därmed inte att glömma någon. Men ni vet vilka ni är. :)<3

Sen började jag ju på Kvinnersta i augusti också. Många av de människor jag har träffat där är såna som jag med glädje skulle vilja ha i min närhet för resten av livet. Ni betyder väldigt mycket och gör att det faktiskt är roligt i skolan ;)

Även ett tack ett vänner och familj här hemma i Katrineholm. Jag är lyckligt lottad som får ha er i min närhet. Ni värmer, och även om jag stormtrivs i Örebro så är detta fortfarande Hemma. Och det kommer nog alltid vara så.

Jag hoppas att jag inte har glömt någon nu, och om jag har det så TACK! :)

2009 har, som sagt, varit ett mycket bra år.
Jag har;
-Fått nya vänner
-Börjat gymnasiet
-Träffat en massa artister
-Träffat många nya underbara människor
-Gått på min älskade och efterlängtade Winnerbäck-konsert
-Och sist men inte minst så tror jag att jag har lärt känna mig själv bättre.

Mitt nyårlöfte det här året är att sluta äta godis och dyl, samt att inte dricka läsk.

Nu är det 5 timmar kvar av 2009. Det är inte mycket, men det är tillräckligt. Nu tycker jag vi ser till att göra nåt vettigt av dessa 5 timmar, eller vad säger ni? :)

Gott Nytt År!

Inga kommentarer: