torsdag 17 december 2009

Städkontroll

Hejsan :)
Städkontroll idag. Jag städade det mesta av mitt rum igår, men dammsög idag. tur att vi slutade tidigt. Skönt att slippa stressa. :) Nu är mitt rum iaf städat, och det är redo för en (inte alltför) grundlig inspektion. :)

Funk är dum. Han tänder först en smällarstubin på mitt fönsterbläck, och röken kommer självklart in i rummet. Höll på att slå ihäl honom. (Går brandlarmet för att man har lekt, får man betala 8500 kr) Måste lära mig att kontrollera mig bättre.. ;)

Nu ramlade en av mina fina Måns-bilder ner. :( Måste nog sätta upp den igen.. Att han ligger i min säng känns inte jättebra.. ;) Haha :P

Jag lyssnar på My Own Idols 2005! :D Haha! :D Just nu sjunger Elina "Torn" :)

Nu ska jag hitta på nåt annat. Kanske läsa lite.. Läser DaVinci koden, men har bara kommit ca 50 sidor, så jag har en bit kvar kan man säga ;) Hehe.

Puss o kram
/elina

Inga kommentarer: